Άμεση έναρξη της λειτουργίας του με τις κατάλληλες συνθήκες για τους μαθητές
Άλλη μια Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής τελείωσε, χθες Παρασκευή 26 Ιουνίου, χωρίς να απαντηθούν ερωτήματα που τέθηκαν στη Δημοτική Αρχή. Αντίθετα συνεχίστηκε η προσπάθεια υποβάθμισης των συγκεκριμένων συνεδριάσεων από την Δημοτική Αρχή, μέρος της γενικής προσπάθειας υποβάθμισης της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου από την διοίκηση «Γιασημάκη».
Δύο εβδομάδες μετά την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πέμπτης 11 Ιουνίου, στην οποία δεν δέχτηκε η Δημοτική Αρχή να τεθεί υπό ψηφοφορία το αίτημα των δημοτών και κατοίκων των περιοχών του Καπανδριτίου και Πολυδενδρίου της απαράδεκτης απόφασης των τεράστιων αυξήσεων των λογαριασμών του νερού, η Δημοτική Αρχή δεν έδωσε καμία απάντηση στα ερωτήματα της «Λαϊκής Συσπείρωσης» για το τεράστιο ζήτημα της μη υλοποίησης της απόφασης ίδρυσης και λειτουργίας του ΕΕΕΕΚ Ωρωπού.
Τα ερωτήματα της «Λαϊκής Συσπείρωσης» ήταν τα παρακάτω:
- Ποιες ακριβώς τεχνικές εργασίες και παρεμβάσεις, όπως για παράδειγμα διαμόρφωση αιθουσών, προσβασιμότητα σε τουαλέτες ΑμεΑ, εργαστήρια, έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα στο κτίριο του Παλαιού Γυμνασίου της Σκάλας Ωρωπού και ποιες εκκρεμούν; Ποια είναι η ακριβής ημερομηνία παράδοσης του κτιρίου;
- Ποιο είναι το ακριβές ποσό που έχει διαθέσει ο Δήμος, τι ποσό έχει εξασφαλιστεί από κρατική χρηματοδότηση μέχρι σήμερα και μελλοντικά για την σωστή λειτουργία της σχολικής μονάδας σύμφωνα με τις σημερινές ανάγκες;
- Έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από τον Δήμο για να προχωρήσει από τους αντίστοιχους φορείς ο έγκαιρος διορισμός του απαραίτητου προσωπικού (εκπαιδευτικοί, βοηθητικό προσωπικό κλπ.);
- Έχει προχωρήσει η δημοτική αρχή στις απαραίτητες ενέργειες με την Περιφέρεια, ώστε να εξασφαλιστούν από την πρώτη μέρα λειτουργίας του σχολείου τα δρομολόγια μεταφοράς των μαθητών από όλες τις ΔΕ του Δήμου μας προς την Σκάλα Ωρωπού;
Έχουν περάσει 7 χρόνια από την «ίδρυση» του Ειδικού Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Ωρωπού, σύμφωνα με το ΦΕΚ 2702/Β/02.07.2019 και ενώ είχε προηγηθεί η ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ωρωπού και η σχολική μονάδα παραμένει «φάντασμα» ως αποτέλεσμα της αντιλαϊκής πολιτικής που διαπερνάει όλο το αστικό κράτος, από την κυβέρνηση μέχρι τη Δημοτική Αρχή.
Για όλους αυτούς εν έτει 2026, δεν είναι αρκετά 7 χρόνια για την ολοκλήρωση παρεμβάσεων, σε κτίριο που υπήρξε σχολική μονάδα, για να πληροί τις προϋποθέσεις ενός ΕΕΕΕΚ.
Η «Λαϊκή Συσπείρωση Ωρωπού» καλεί την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα της περιοχής μας, τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, τους λαϊκούς φορείς του Δήμου μας, όλοι να απαιτήσουμε την πραγματική ίδρυση και λειτουργία του ΕΕΕΕΚ Ωρωπού, όπως και όλων των σχολικών μονάδων που έχει ανάγκη ο λαός του Δήμου μας, σύμφωνα με την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, αλλά και του πλούτου που παράγεται από τους εργάτες και τα λαϊκά στρώματα.
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» θα είναι μαζί και σε αυτόν τον αγώνα, με το λαό του Ωρωπού.

















































































