7.1.19

Προβλήματα λόγω... ΔΕΔΔΗΕ


Προβλήματα αντιμετώπισαν πολίτες του Ωρωπού που έμειναν χωρίς ρεύμα κατά το προηγούμενο κύμα κακοκαιρίας λόγω ελλιπούς ενημέρωσης από την ΔΕΔΔΗΕ.  (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας).  Το Γραφείο για τις βλάβες στην ηλεκτροδότηση που εδρεύει στη Σκάλα Ωρωπού έχει μόνο έναν τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας ο οποίος ήταν συνεχώς "απασχολημένος", ενώ ο πενταψήφιος αριθμός (για τις βλάβες των περιοχών που υπάγονται στα υποκαταστήματα Φιλοθέης-Κηφισιάς όπου ανήκει και η περιοχή μας) έδινε ως χρόνο αναμονής για την λήψη της τηλεφωνικής κλήσης τα 14 λεπτά!. Αποτέλεσμα ήταν συμπολίτες μας που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω βλάβης να μην μπορούν να ειδοποιήσουν την εταιρία αλλά ούτε και να ενημερωθούν για την εξέλιξη αποκατάστασης του προβλήματος στην περιοχή τους. Κατά το προηγούμενο κύμα κακοκαιρίας, χωρίς ρεύμα έμειναν περιοχές στη Νέα Πολιτεία αλλά και στο Χωριό Ωρωπός. Το πρόβλημα με την τηλεφωνική επικοινωνία για βλάβες με την ΔΕΔΔΗΕ παραμένει διαχρονικό.